loading...
علم نوین روز
هانیه بازدید : 63 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

با رشد و بلوغ غرایض جنسی کنجکاوی ها در این زمینه افزایش پیدا میکند و آدمی در راه تسکین یک درد غریضی قد علم میکند از آنجایی که در کشوری مثل ایران راهکاری برای درمان غریزه جنسی از راههای برقراری روابط جنسی براساس اعتقادات مذهبی و البته نبود زیر ساخت ها فراهم نیست هر کسی میتواند به بیراهه کشیده شود.

مسلما ما از زندگی خصوصی افراد باخبر نیستیم و اینکه آنها چگونه درگیری های جنسی خود را مهار میسازند.

بصورتی آشکارا مسئولین با استناد به احادیث تنها راهکار موجود را ازدواج دائم و موقت خطاب میکنند.

ایران در آغاز قرن جدید با مشکلات زیادی مواجه است، اقتصادی و فرهنگی معضل اصلی بخصوص جوانان شده است.

در شرایطی هر شخصی آرزوی عشق را تا آخر عمر در سر دارد اما مانع اصلی نه تنها نظارتها بلکه فقر مالی میباشد، موضوعی که نمیگذارد ازدواج های رسمی شکل گیرید.

حال مشکل سخت گیری خانواده ها باشد یا هر چیزی نمیتوان بدان پرداخت.

اما افراد دیگری نیز در این جامعه هستند که مشکلاتشان به مراتب بیشتر است (ترنس ها ).

ترنس ها افرادی هستند که در مرز بین زن و مرد بودن گرفتار شده اند و مهمتر اینکه فقر فرهنگی جلوی استعداد و شکوفایی این قشر را گرفته است.

مشکلات ترنس های جامعه چه هستند؟

مسلما اتفاق اصلی در دوران نوجوانی این قشر آسیب پذیر جامعه رخ میدهد، زمانی که آنها متوجه شده اند بصورتی عادی نمیتوانند با دوستان خود ارتباط کلامی و روانیه بهتری شکل دهند.

با گذشت سن، آنها هیچ نشانه ی مثبتی از ارتقاع مردانگی یا زنانگی کامل احساس ننموده و وارد چالش های سنگینی میشوند.

در این بین اگر خانواده ها از لحاظ غدد رشد به  فرزند خود رسیدگی نکنند نه تنها زندگی خود بلکه فرزندشان را نیز باید به شکل غم انگیزی دنبال کنند.

شروع رفتارهای ناهمگون در این قشر از حدود 13 یا 14 سالگی رخ میدهد.

ترنس هایی با رفتارهای زنانه که مسلما میخواهند با آرایش در اجتماع ظاهر شوند و ترنسهایی با رفتارهای مردانه که مسلما دست به کارهای خطرناکی میزنند.

کار بجایی کشیده میشود که آنها فرزندشان را در خانه حبس و یا اینکه مجبور به تردشان هستند زیرا با سلایق عمومی جامعه همخوانی نداشته و در کمال ناباوری گمان میکنند که آبرویشان در خطر هستند.

ترنس طرد شده از خانه باید چکار کند؟

مشکلات از اینجا شروع میشود و اینکه آنها اینبار علاوه بر نیاز شدید جنسی و روحی  با اندوه مالی نیز مواجهند و در جامعه گرگ گونه امروزی که حتی برخی از مردان نیز در ساعت 10 شب نمیتوانند آزادانه در پارکها قدم بزنند این قشر مجبور به کارتن خوابی شده و مسلما دچار بی مهری و متاسفانه سو استفاده های جنسی قرار میگیرند.

نوجوان ترنس این را می آموزد که بهتر است برای تامین هزینه زندگی خود به تن فروشی روی آورد.

علاوه بر اینها ترنس ها جهت اینکه به آرامش روحی دست یابند به دنبال هم نوعان و دوستان خود میگردند و در ایران پشت مجموعه فرهنگی تئاطر شهر در خیابان ولیعصر تهران مکانی امن برای این قشر تبدیل شده است.

برخی از آنان با دوستان خوبی آشنا شده و حتی به خارج از کشور نیز سفر کرده و اقدامات موثری را برای ادامه حیات خود بوجود می آورند اما برخی از آنها گرفتار هوسرانی های بخصوص مردان پولدار میشوند.

آنها به شدت از لحاظ احساسی در این باره گرفتار شده و برخی هایشان به خودکشی نیز دست زنده اند.

آسیب های پارک دانشجو برای قشر ترنس و مردمان عادی جامعه چیست؟

بیشترین آسیب مسلما متوجه ترنس هاست(منظور ما ترنس های پسر با احساسات زنانه هست).

در درجه اول آنها احساسات خود را جریحه دار تصور میکنند و بعدها به سراغ روشهای تیغ زنی مردان هوس باز و غیره روی می آورند.

برخی از ترنس ها برای قدرت طلبی هزینه های زیادی را در مطب های پزشکی صرف امورات زیبایی خود میکنند و برخی دیگر درگیر سیلی از بیماری های عفونی هستند و باید به مداوا مشغول شوند.

امروزه ترنس های ایرانی  و خارجی از صفحات مجازی جهت تامین هزینه های زندگی خود برآمده اند.

اما مردمان عادی چه آسیب هایی میبینند؟

ما شاهدیم که برخی از جوانانمان به فرهنگ غربی روی آورده و باتوجه به اینکه نیاز شدید جنسی را هم با خود بهمراه دارند تمایل به گی شدن نشان میدهند.

حتی بدترین گزینه اینست که پسران جوانی که از وضعیت مالی بدی برخوردارند همپا با ترنس ها به تن فروشی روی آورده اند!

پس جامعه ترنس ها اینبار با وجود پسران مفعول و زن نما ترکیب میگردد.

اگر بیشتر در این پارک قدم بزنید متوجه عوامل مختلفی از ناهمگونی ها خواهید شد و آنجایی است که مردان پا به سن گذاشته منتظر ترنس های جوان هستند و حتی بی تاب تر از بقیه نیز نشان میدهند!

حال آسیب ها مسلما به بهداشت برمیگردد زیرا یک ترنس یا پسر مفعول ممکن است در روز بیش از 10 بار اقدام به تن فروشی زند و هیچ تست بهداشتی قبل از شروع روابط خطرناک مقعدی در این موضوع به چشم نمیخورد.

آیا ترنس ها به مکانی مثل پارک دانشجو نیازمندند؟

مسلما همینطور است اما به شرطی که عاری از فضای مسموم بوده و آنها بتوانند در کنار هم نوعانشان احساس آرامش بیشتری بکنند.

برخی هایشان بدلیل نبود مراکز موثر روی به این مکان آورده اند و البته برخی دیگر که فقط به دنبال دریافت مخارج امرار و معاش خود رفته اند.

تهدیدهای پارک دانشجو برای افراد ترنس؟

اگر اخبار حوادث تهران را دنبال کرده باشید خشونت در این مکان علاوه بر برخورد با خرده فروشی های محل به چاقی کشی در مورد ترنس ها نیز ختم میشود و مردان هوس باز برای انتخاب گزینه ی مطلوب خود با یکدیگر درگیر میشوند و گاهی کار به وضعیت اروژانسی و کلانتری ها ختم میشوند.

یکسری طرح های جمع آوری ترنس ها نیز قبلا انجام پذیرفته و حال پلیس دریافته است که این قشر را نمیتوان زندانی کرد و روح انسانیت کاملا پایمال میگردد.

راهکار وزارت بهداشت برای ترنس ها چیست؟

در حالی که وزارت بهداشت عنوان میکند این قشر باید عمل تغییر جنسیت انجام دهند اما هیچ پشتیبانی در این قضیه صورت نمیپذیرد.

علاوه بر اینکه انجام هزینه ها کامل تغییر جنسیت چند صد میلیون تومان برای یک فرد هزینه بر میدارد باید به این موضوع نیز توجه داشت که اینکار باید با تایید والدین ترنس ها انجام پذیرد که در مواردی رد و نشانی از آنها نیست و یا اینکه در این باره مانع بزرگی محسوب میگردند.

این قضیه تابو نیست بلکه یک اشتباه بزرگ مدیریتی است که کماکان در کشور ایران با آن مواجه هستیم و متاسفانه هیچ فردی مسئولیت این موضوع را بصورتی کامل در اختیار نمیگیرد و بلافاصله پس از در جریان قرار گرفتن از انجام وظایف خود سر باز میزند.

جمع بندی

هدف از احداث این پیج با کمک سیستم وبلاگدهی بلاگفا (که امیدواریم بما کمک کنند) اینست که جامعه را با قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه مواجه سازیم تا بتوانند با کمک همدیگر به همنوعان خود در این مرز و بوم کمک کنند.

ترنس ها بخصوص از لحاظ مالی نیازمند کمک های خیر خواهانه هستند زیرا اینها شاید نتوانند مثل مردمان عادی در اجتماع به کار کردن مشغول شوند.

ایجاد محیط های مناسب و محیا کردن شرایط درمان و تغییر جنسیت برای این قشر باید در اولویت های مسئولین قرار گیرد. ما اگر ادعای مسلمان بودن را در سر میپروانیم موظفیم به قشر ترنس های خود واقع بینانه نگاه کرده و از آنها مثل فرزندان خود مراقبت کنیم.

هانیه بازدید : 50 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و کم خطر ترین راههای بهبود نعوظ مردانه تغذیه میباشد، شما میتوانید در این حالت به طبیعی ترین و گیاهی ترین شکل ممکن غدد جنسی خود را فعال نگه دارید.

فارق از اینکه ممکن است ریشه های ضعف نعوظ شما بر اثر حوادث و بلایای ناخواسته و یا مشکلات عصبی بوده باشد ما سعی داریم لیستی از خوراکی ها را برای آن دسته از افراد عادی نشان دهیم که احساس میکنند قدرت نعوظ و البته پایداریه آن تحث تاثیر قرار گرفته و در این راه اختلالاتی بوجود آمده است.

با هادی طب همراه شوید تا بصورتی گذرا با این خوراکی های خوشمزه آشنا شوید.

هندوانه، کدو تنبل، خیار

یک مطالعه در سال 2011 که در مجله Urology منتشر شد، 24 مرد را که ال سیترولین و دارونما مصرف کرده بودند مورد ارزیابی قرار داد و “سختی” نعوظ آنها را ارزیابی کرد. زمانی که مردان مکمل را مصرف کردند، نعوظ سخت‌تر از زمانی که دارونما مصرف کردند، ارزیابی شد. غذاهایی که حاوی سطوح بالایی از ال سیترولین هستند عبارتند از هندوانه، کدو تنبل و خیار.

بوقلمون، مرغ، بادام زمینی، سویا

یک متاآنالیز در سال 2019 که در مجله پزشکی جنسی منتشر شد به این نتیجه رسید که آرژنین برای بهبود نعوظ خفیف تا متوسط ​​مفید است. غذاهای سرشار از آرژنین عبارتند از: بوقلمون، مرغ، بادام زمینی و سویا. یک نکته در مورد این دو بخش اول: به خاطر داشته باشید که چند برش هندوانه یا یک مشت دانه سویا به طرز جادویی نعوظ شما را تغییر نمی دهد. مایکل اینگبر، دکتر می‌گوید: «بیشتر مکمل‌های ارائه‌شده در این مطالعات برای اختلال نعوظ شامل غلظت‌های بالایی از ال سیترولین و آرژنین بودند، بنابراین بعید است که خوردن چند خیار یا یک هندوانه کامل منجر به نعوظ سخت شود». یک متخصص اورولوژی و اوروژنیکولوژیست در Garden State Urology.

بهبود نعوظ مردانه با اسفناج، آروگولا، کرفس

اینگبر می گوید: «اکسید نیتریک یکی از عناصر کلیدی در ایجاد نعوظ خوب است. جریان خون به اندام تناسلی را افزایش می دهد و برای بهبود نعوظ ضروری است. بسیاری از درمان‌های پزشکی موجود در حال حاضر روی این موضوع تمرکز دارند.» غذاهایی که می توانند اکسید نیتریک را افزایش دهند عبارتند از اسفناج، آرگولا و کرفس.

بهبود نعوظ قوی با قهوه

بر اساس مطالعه ای که بر روی بیش از 3700 مرد از مرکز علوم بهداشت دانشگاه تگزاس در هیوستون انجام شد، قهوه صبح شما ممکن است زندگی جنسی شما را بهبود بخشد. کسانی که معادل 2 تا 3 فنجان قهوه در روز می نوشند – بین 170 تا 375 میلی گرم (میلی گرم) کافئین – نسبت به مردانی که فنجان جو را حذف می کنند، کمتر احتمال دارد مشکلات نعوظ (ED) را گزارش کنند. چرا؟ نویسندگان این مطالعه توضیح می‌دهند که کافئین مجموعه‌ای از اثرات را در بدن شما ایجاد می‌کند که به شریان‌های آلت تناسلی شما کمک می‌کند تا آرام شوند و جریان خون افزایش یابد و اثری مشابه داروهای ED مانند ویاگرا ایجاد کند.

سالمون، زرده تخم مرغ، شیر غنی شده

محققان ایتالیایی دریافتند که سطح D ناکافی ممکن است خطر ابتلا به اختلال نعوظ را افزایش دهد. محققان می گویند وقتی ویتامین D کافی دریافت نمی کنید، رادیکال های آزاد تولید می کنید که اکسید نیتریک را در بدن کاهش می دهد، ترکیبی که به عملکرد رگ های خونی شما کمک می کند. بدون آن، رگ های خونی شما نمی توانند شل شوند و از جریان خون به آلت تناسلی شما جلوگیری می کنند.

حتما بخوانید سختی نعوظ با مگنارکس پلاس

پسته، بادام، گردو

به یک میان وعده نیاز دارید؟ محققان ترکیه ای پیشنهاد می کنند آجیل را انتخاب کنید. پس از اینکه 17 مرد مبتلا به ED به مدت سه هفته 100 گرم پسته خوردند، همه آنها بهبود قابل توجهی در عملکرد نعوظ، توانایی ارگاسم، میل جنسی، رضایت جنسی و شادی کلی در زندگی خود گزارش کردند. به عنوان یک امتیاز، همه آنها HDL یا کلسترول “خوب” بالاتر و LDL یا کلسترول “بد” کمتری داشتند. به گفته محققان پسته حاوی مقدار زیادی اسید آمینه است که اکسید نیتریک را در بدن شما تقویت می کند. و مانند بادام، گردو، و اکثر آجیل های دیگر، آنها منبع عالی از چربی های سالم هستند که برای قلب و در نتیجه آلت تناسلی شما مفید هستند

حتما بخوانید راست کننده فوری مردانه مکس پاور

زغال اخته و پرتغال برای بهبود نعوظ موثر هستند

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، تنها 13 درصد از آمریکایی ها به اندازه کافی میوه می خورند. اشتباه بزرگ: خوردن مقدار کافی از غذاهای مناسب می تواند برای بهبود سلامت جنسی شما معجزه کند.

در یک مطالعه 10 ساله بر روی بیش از 25000 مرد، محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که مردانی که غذاهای مملو از فلاونوئیدهای خاص – آنتوسیانین ها، فلاونون ها و فلاون ها – می خورند، در مقایسه با مردانی که به اندازه کافی از آنها نمی خورند، در معرض خطر ED کمتری قرار دارند. این اثر به ویژه در میان افراد زیر 70 سال قوی بود. در واقع، مردانی که چند بار در هفته از غذاهای غنی از فلاونوئیدها مانند زغال اخته، توت فرنگی، سیب و مرکبات استفاده می کردند، در مقایسه با افرادی که کمتر آنها را مصرف می کردند، 9 تا 11 درصد خطر ابتلا به بیماری عضلانی را کاهش دادند. محققان حدس می زنند که فلاونوئیدهای موجود در این غذاها ممکن است با شل کردن شریان ها به بهبود سلامت رگ های خونی شما کمک کند.

حبوبات، غلات کامل، روغن زیتون

از آنجایی که رژیم مدیترانه ای برای قلب شما مفید است، واقعاً جای تعجب نیست که ممکن است برای آلت تناسلی شما نیز مفید باشد. بیماری قلبی در واقع یکی از شایع ترین علل ED است. هنگامی که پلاک در رگ های خونی شما شروع به ایجاد می کند، آنهایی که در آلت تناسلی شما هستند اولین کسانی هستند که مسدود می شوند. بنابراین، برای آزمایش واقعی فواید این رژیم، محققان ایتالیایی 35 مرد را با ED و سندرم متابولیک – گروهی از عوامل مرتبط با مشکلات سلامت قلب – در بشقاب‌های خود پر از میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون و ماهی کردند. 30 مرد دیگر مبتلا به سندرم متابولیک رژیم غذایی کنترلی را دنبال کردند. پس از دو سال، حدود یک سوم از مردانی که از رژیم غذایی مدیترانه ای پیروی می کردند، عملکرد جنسی طبیعی خود را به دست آوردند و سطوح پایین تری از التهاب را در بدن خود مشاهده کردند.

فلفل، هلو

بر اساس تحقیقات انجام شده در واحد پزشکی دانشگاه تگزاس، ویتامین C برای اسپرم سالم کلیدی است. در این مطالعه، محققان 75 مرد را که همگی سیگاری های شدید با کیفیت مایع منی ضعیف بودند، به سه گروه تقسیم کردند. یک گروه 200 میلی گرم ویتامین C، گروه دیگر 1000 میلی گرم و گروه آخر دارونما مصرف کردند.

پس از چهار هفته، گروه 200 میلی گرمی کیفیت اسپرم خود را تا 15 درصد بهبود بخشید، به این معنی که آنها نه تنها تعداد اسپرم بیشتری داشتند، بلکه اسپرم آنها می توانست به طور موثرتری شنا کند و مدت طولانی تری نیز زنده بماند. علاوه بر این، گروه 1000 میلی گرمی بیش از دو برابر آن را 40 درصد افزایش داد. به گفته محققان، به نظر می رسد ویتامین C از DNA اسپرم شما در برابر رادیکال های آزاد آسیب زننده سلول محافظت می کند.

این مهم است، زیرا اسپرم آسیب دیده ممکن است توانایی شما برای باردار شدن را در زمانی که آماده بچه دار شدن هستید، مختل کند. مؤسسه ملی بهداشت پیشنهاد می کند که حداقل 90 میلی گرم و بیش از 2000 میلی گرم ویتامین C در روز مصرف نکنید. در حالی که شرکت کنندگان در مطالعه مکملی را مصرف کردند، شما به راحتی می توانید دوز روزانه خود را از طریق غذاهای غنی از ویتامین C دریافت کنید، که همیشه بهترین گزینه برای شماست. البته پرتغال واضح ترین انتخاب است، اما فلفل زرد، هلو و اسفناج منابع عالی ویتامین C هستند.

 

تهیه شده در گروه پزشکی داروخانه هادی طب

هانیه بازدید : 49 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

قطره گلد زنان اسپانیایی فلای  حاوی مخلوطی از ویتامین  عصاره ال آرژنین و ریشه گلپر است. به لطف چنین موادی است که می توان هیجان جنسی را افزایش داد. قطره های  اشتیاق بیشتری به شما می بخشد. فرض اصلی برای عمل این قطره ها کمک به بیداری میل جنسی و افزایش میل به رابطه جنسی است. مواد موجود در این آماده سازی می تواند به طور فعال بر جریان خون آزاد به اندام تناسلی تأثیر بگذارد که به طور قابل توجهی حساسیت به محرک های جنسی را افزایش می دهد

قطره مگس اسپانیایی  به عنوان یک غرایز جنسی قوی و همچنین تقویت کننده لذت جنسی در نظر گرفته می شود. تولید شده است تا یک تقویت کننده جنسی موثر باشد. بهبود و افزایش استقامت در عین آرامش ذهن و تحریک بدن با تمایلات جنسی قوی.
ترکیبات طبیعی مانند Satavari، Muira Puama و Damiana
قطره مگس اسپانیایی یک فرمول گیاهی است که به عنوان محرک میل جنسی عمل می کند، میل و استقامت جنسی را افزایش می دهد و همچنین شدت ارگاسم را افزایش می دهد
هانیه بازدید : 48 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

قرص وایمکس اصلی زندگی جنسی شما بهبود خواهد یافت. شما میل و استقامت جنسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد، به دلیل افزایش جریان خون، نعوظ*های شما سخت تر می شوند، نعوظ*های بزرگتر و سخت تری خواهید داشت.  با فرمول خود جریان خون را به قلم شما حفظ می کند، بنابراین کار سخت می شود.

قرص های ویمکس امتیاز بسیار خوبی دارند و علاقه مندان به استفاده از آنها می توانند مقالات مفید زیادی در مورد آنها در اینترنت بیابند. بسیاری از آنها تعجب می کنند که چرا باید قرص های وایمکس کانادایی را به جای قرص های دیگر انتخاب کنند. آنها همچنین می خواهند بدانند که این قرص ها چقدر موثر هستند و آیا می توانند فعالیت خود را در رختخواب بهبود بخشند یا خیر.

به نظر می رسد که قرص های وایمکس به روش های جداگانه اثرات خود را ارائه می دهند. هر دو روش ارتباط نزدیکی با محتوای خاص این قرص ها – مواد طبیعی آنها – دارند. مورد اول کاملاً واضح است زیرا هنگامی که کاربر یک قرص وایمکس مصرف می کند، متوجه می شود که بافت بخشی از آلت تناسلی که شبیه اسفنج است شل می شود. این برای واکنش نعوظ بسیار مهم است. از طرفی محتوای این محصول باعث افزایش جریان خون نیز می شود. بنابراین، با قرص‌های وایمکس اجازه می‌دهید مقدار بیشتری خون به این ناحیه نفوذ کند و نعوظ قوی‌تری را به همراه داشته باشد. بهترین بخش این است که این اثرات را می توان بدون استفاده از هیچ گونه داروئی مشاهده کرد. سازنده راهی برای ایجاد مخلوط مناسب از مواد طبیعی پیدا کرده است. این واقعیت که این محصول بر اساس مواد کاملاً طبیعی ساخته شده است یکی از دلایل علاقه بسیاری از مردان (و شرکای آنها) به آن است. اکثریت قریب به اتفاق مردان بدون توجه به سنشان که از این مکمل استفاده کرده اند در کمتر از نیم سال شاهد بهترین تاثیرات بوده اند. بسیاری از آنها همچنین مشکلات نعوظ را که ناشی از مواردی مانند اضطراب، استرس و اختلال نعوظ است، حذف کرده اند. همچنین افرادی هستند که متوجه شده اند آلت تناسلی آنها از نظر طول و ضخامت افزایش یافته است. تعداد قابل توجهی از پسرها از اینکه می دیدند کنترل بیشتری بر عملکرد جنسی و امکان به تاخیر انداختن انزال برای هر چند دقیقه که می خواستند خوشحال بودند.

هانیه بازدید : 66 جمعه 29 شهریور 1398 نظرات (0)

روش های تولید الکل متفاوت میباشد:

1- از تخمیر حبوبات و میوه ها (مانند آبجو)
2- از تقطیرحبوبات و میوه ها (مانند ودکا، ویسکی، جین)
3- از تـغـییر شـیمیایی در سوختـهای فسـیلی هـمچـون گاز، زغال سنگ و نفت ( الکل صنعتی )
4- از ترکیـب شیـمیـایی مـنوکســید کربن و هیدروژن (مانند متانول و الکل چوب).

الـکـل موجود در مشروبات الکلی از نوع اتیل الکل (اتانول) می بـاشد. مـیـزان اتـانـول در برخی مشروبات الکلی این چنین است:

آبجو: 4 الی 6 درصد
شراب: 7 الی 15 درصد
شامپاین: % 8 الی 14 درصد
مشروبات الکلی تقطیر شده همچون جین، ودکا، ویسکی:40 الی 95 درصد

هانیه بازدید : 58 جمعه 29 شهریور 1398 نظرات (0)

کیست‌هایی که با عفونت‌های بدخیم یا حاد در ارتباط هستند، احتمال بهبودی بسیار ضعیفی دارند.

کیست‌ها در یک نگاه

• کیست ساختاری بسته و کیسه‌مانند است که حاوی مایعات، گاز یا مواد شبه‌جامد می‌باشد.
• کیست‌ها صدها نوع مختلف دارند.
• کیست‌ها ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن ایجاد شوند.
• کیست‌های کاذب به شکل توده‌هایی غیرعادی زیر پوست حس می‌شوند. کیست‌های غدد درونی بدن مثل کبد، کلیه‌ها یا پانکراس قابل شناسایی نیستند و ممکن است علائمی ایجاد نکنند.
• فرایندهای مختلفی ممکن است موجب ایجاد کیست شود، مثل انسداد جریان مایع، عفونت، تروما، تومور، نقص‌های مادرزادی و مشکلات التهابی مزمن.
• اکثریت کیست‌ها خوش‌خیم هستند اما برخی از موارد آنها ممکن است با تومورهای بدخیم در ارتباط باشند

 

هانیه بازدید : 63 جمعه 29 شهریور 1398 نظرات (0)

اگر گمان رود که کیستی سرطانی است، کیست با جراحی یا بیوپسی برداشته می‌شود. در برخی موارد خاص، مایع بیرون کشیده‌شده از کیست زیر میکروسکوپ آزمایش می‌شود تا تشخیص داده شود که سلول سرطانی در آن وجود دارد یا خیر.

اگر کیست بعنوان بخشی از یک مشکل جسمی مزمن ایجاد شود (مثلا در سندرم تخمدان پلی‌کیستی یا بیماری سینه فیبروکیستی)، درمان کیست متعاقب درمان بیماری انجام خواهد گرفت.

 

 

هانیه بازدید : 73 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

دو واقعه زمینهٔ علم گیاه‌شناسی را گسترش داد. یکی از آن‌ها اختراع دستگاه چاپ به وسیلهٔ گوتنبرگ در سال ۱۴۵۰ میلادی و دیگری کشف آمریکا به وسیلهٔ کریستف کلمب در سال ۱۴۹۲ میلادی بود. نتیجهٔ مستقیم این دو واقعه، چاپ تعداد زیادی از مجموعه‌های گیاهی و وارد کردن داروهای جدیدِ بسیار به اروپا بود. پاراسلسوس دانشمند سوئیسی (۱۵۴۱–۱۴۹۳) با سفر به اروپا و جمع‌آوری تجربیات گوناگون، پایه و اساس محکمی در طب به وجود آورد. گنجینهٔ گیاهان یکی از مهم‌ترین آثار این دانشمند است. او برای طب گیاهی اولویت خاصی قائل بود و به اثرات درمانی آب‌های معدنی و گیاهان محلی توجه زیادی داشت. وی اولین کسی بود که علم شیمی را در روش‌های درمانی شرکت داد. او در تاریخ علم طب به عنوان اصلاح‌کننده طب و به بیان دیگر بنیانگذار شیمی درمانی و پزشکی مطلع در باب گیاهان دارویی شناخته شده‌است. شیمی و فارماکولوژی به موازات یک‌دیگر تکامل یافته‌اند. بالاخره به لطف کتاب الکساندر چیرش (۱۸۵۶–۱۹۳۹) به نام «رسالهٔ فارماکولوژی» بود که مطالعهٔ گیاهان دارویی و داروهای طبیعی در میان علومِ شناخته شدهٔ دیگر جای گرفت

هانیه بازدید : 78 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

گیاه‌شناسی در ایران قبل از اسلام نیز سابقهٔ طولانی داشت. در اوستا بارها از «اورورو بیشه زو» (گیاه درمانی) ستایش شده‌است و واژهٔ اورورو به معنی گیاه فرشته نگهبان امرتات (امرداد) که خود یکی از امشاسپندان و کمال جاودانگی است در اوستا آمده‌است. پزشکان ایرانی از صدها گیاه و رستنیِ درمان‌بخش آگاه بودند و آن‌ها را مقدس می‌شمردند. مقدس‌ترین این گیاهان ۳۰ نوع بود که نمادی از نام روزهای سی‌گانهٔ یک ماه بود. به‌طور مثال نام روز آذر که نماد گیاهی آن در اوستا «اثرگون» نام دارد و آن نوعی گل همیشه بهار است که دم کردهٔ آن محرک سلسله اعصاب است و برای رفع خستگی استفاده می‌شد. نام «دارو» نیز از ریشه واژه ایرانی «دار» به معنی درخت است و در زبان پهلوی به «داروگ» تغییر شکل یافته و واژه انگلیسی و فرانسه «drug» از همین ریشه فارسی ساخته شده‌اند.

هانیه بازدید : 90 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

بید گیاه(همچنین: مَرغ، چمن گندمیِ رونده، گور گیاه، قیاق، خافور) (نام علمی: Elymus repens) نام یک گونه از تیرهٔ گندمیان است. گیاهی علفی و بیابانی، که به گیاه هرطمان و تیرهٔ گندمیان می‌رسد و ستور از آن تعذیه می‌کند.

هانیه بازدید : 81 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

نام محصول : مگنا ارایكس RX-اصل.نمایندگی فعال ایران


كاربرد:
افزایش طول و ضخامت آلت،جلوگیری از انزال زودرس،افزایش زمان نزدیكی و مقاربت

 

آیا شریك ج -ن سی شما از سایز الت و قدرت ج ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا كنون هیچ دارویی مشابه +M.A.GNA-R.X معرفی نشده و این تنها فرمول كشف شده تا كنون است كه قادر است هر نوع آلت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شكل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشكلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آلت در حالت نعوظ وتحریك ج-ن سی شود و هم زمان از انزال زودرس جلوگیری كرد.

 

قرص مگنا آر ایکس پلاس قویترین قرص بزرگ کننده و کلفت کننده فوری آلت مخصوص مردان بدون ایجاد عوارضی چون تپش قلب و سردرد

احتمالا با جست و جوی کلمه “قرص بزرگ کننده آلات تناسلی” تبلیغات گسترده در مورد قرص های مختلف را دیده اید، که ادعا می کنند انواع و اقسام قرص های مختلف که ارائه می نمایند برای افزایش سایز آلت مناسب است اما دقت نمایید که خرید و استفاده از داروهایی که مورد تایید جوامع پزشکی بین المللی و وزارت بهداشت ایران نباشند می تواند سلامت استفاده کننده این دارو ها را به شدت به خطر بیاندازد.

فرمول بزگ كردن آلت ج -ن سی مردان : +MA.GN.A-R.X این كا را خیلی سریع و اسان و به شكل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. پزشكان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر كردن آلت تناسلی مردانه را امری كاملا ممكن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آلت تناسلی خود شوید به نحوی كه تا قبل از این هیچگاه تجربه نكرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج- ن سی : به جرات می توانیم ادعا كنیم كه در دنیا تنها قرصهای +MAG.NA-R.X انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر كردن میل جنسی و افزایش زمان نزدیكی برای رسیدن به اوج ا.ر.گاسم واقعی می باشد .

 

 

فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MA.G.NA-R.X این دارو در طی زمان 3 سال به شكل یك محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است . در بسیاری از كشورها تعداد بسیار زیادی دانشكدههای پزشكی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشكی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش كاملی از تایید این دارو را داده اند و بسیاری از پزشكان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشكلات جنسی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج- ن .سی 


كالای اصل و معتبر-شماره مجوز 4الف875/41 با مارك معروف مگناركس

با قرص مگناریکس می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید, در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

 

مگناریکس - پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

 

مگنارکس - با افزایش دادن سایز طول و ضخامت 3 تا 6 سانتی متر آلت تناسلی فقط درعرض چند هفته آن هم بطور دائم و بدون عوارض جانبی نقش بسار موثری در بهبود رابط مقاربتی شما خواهد بود.

 

MAGNARX+  مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

 

مگناریکس - با با لا بردن اعتماد به نفس شما در مقاربت, ایجاد حس آرامش روحی قبل و هنگام مقاربت و جلو گیری از انزال زود رس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت را هدیه میدهد.

 

مگنارکس - با بالا بردن زمان سفتی آلت و مدت زمان شق شدگی حتی بعد ازحالت نعوظ و تحریک جنسی باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ایجاد بالاترین لذت جنسی برای زنان می شود.

 

MAGNARX+ ارگاسم واقعی را به شریک جنسی شما هدیه می کند.

 

شما با MAGNARX+ دیگر احتیاجی به مصرف داروهای شیمیای 100% مضر نخواهید داشت. این دارو باعث بالارفتن طپش قلب, سردرد, آلرژی و.... نمی شود.

 

مطمعن باشید با مصرف مگنا اریکس - فقط برای چند هفته و دیدن اثرآن ابتدا این شما هستید که حیرت زده می شوید.

 

MAGNARX+ قدرت و تمایلات جنسی شما را جند برابر میکند.

 

مگنارکس - دارای قوی ترین گواهینامه های لازم جهت تولید در کشور آمریکا را داراست.

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده که تاثیرات آن را به طور کامل داشته باشد و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آلتی را از نظر سایز، طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع، آسان، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آلت در حالت نعوظ و تحریک جنسی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد.

قرص مگنارکس پلاس به عنوان محصولی شناخته می شود که اثرات آن به عنوان بزرگ کننده آلت تناسلی دائمی بوده و در نتیجه با داشتن تاثیرات بی بازگشت، یکی از انواع محصولات مورد توجه می باشد. برای آقایانی که با مشکل دیر انزالی به هر دلیل دست و پنجه نرم می کنند و در رابطه جنسی خود دچار این دغدغه می باشند این دارو کاربرد مناسبی دارد. در نهایت شادابی و نشاطی که پس از مصرف این قرص برای برقراری رابطه جنسی حاصل می شود یکی دیگر از مزایای مناسبی این داروی جنسی می باشد. از دیگر فواید مصرف قرص مگنارکس پلاس می توان به این مورد اشاره کرد که استقامت زیاد و توان بالایی را برای فرد در هنگام نزدیکی حاصل می کند و در نتیجه خستگی را از بین برده و شما را با قدرت مناسبی نگه می دارد.افزایش زمان نزدیکی برای برقراری یک رابطه مطلوب تر از دیگر مشخصه های بارز این محصول است و تحریک جنسی را برای افرادی که آن را به شکلی صحیح مصرف می کنند به همراه می آورد. اثرگذاری این قرص را می توان در طول زمان مصرف و تا مدتی پس از آن به بهترین شکل ممکن مشاهده نمود.

فرمول بزرگ کردن آلت تناسلی:

پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند.مگنارکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد.

همان طور که میدانید بافت آلت به اصطلاح بافت اسفنجی است که با جذب خون به حالت نعوظ میرسد و بر اثر جذب خون سفت میشد

مکانیسم این دارو این است که با افزایش خون رسانی و گردش خون در بافت اسفنجی آلت موجب میشود که جذب خون و خون پذیری آلت افزایش یابد و در نتیجه آلت مردانه از نظر طول و قطر به صورت همزمان بزرگتر میشود. البته مگنارکس تاثیرات مفید بسیار زیادی دارد که در اینجا فقط به مکانیزم ساده بزرگ شدن آلت در اثر این دارو پرداختیم.

 

برخی از امكانات و قابلیتها

  • افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه 5 الی 12 سانتی متر در یك دوره 60 روزه یا كمتر
  • افزایش میل ، قدرت و كیفیت رابطه
  • جلوگیری از ان -زال زود رس و افزایش زمان نزدیكی و مقاربت
  • افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام ریشنو تحریك
  • تایید شده از طرف پزشكان و متخصصان
  • دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت كنترل كیفیت از FDA آمریكا و فروش مجاز در اكثر
  • تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص
  • تولید شده به صورت قرصهای فشرده به علت جلوگیری از عوارض مواد غیر طبیعی
  • تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و 100 % بدون هیچگونه عوارض جانبی


این مطلب صرفا جهت آشنایی عزیزان بود و قصد فروشی در کار نمیباشد.

هانیه بازدید : 78 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

عاقرقرها گیاهی است علفی و چند ساله که بلندی ساقه اش به حدود ۲۰ سانتی‌متر می‌رسد. این گیاه شبیه بابونه می‌باشد. منشاء اصلی آن الجزیره و آفریقای شمالی بوده و از آنجا به نقاط گرم و معتدل زمین مانند آسیا و آفریقا راه یافته است. ریشه آن راست به طول ۲۵–۲۰ سانتی‌متر و به ضخامت یک انگشت و با انشعابات زیادی است. این ریشه طعم سوزنی دارد. قسمت مورداستفاده این گیاه ریشه آن است که به صورت قطعاتی به اندازه۱۰–۸ سانتی‌متر و قطر۵/. سانتی‌متر به بازار عرضه می شد. بوی آن معطر و محرک مخاط بینی و طعم آن تند، سوزنده و ناپسند است.

در بعضی منابع، بخاطر خواص بسیار نزدیک این گیاه با ریشه طرخون کوهی، این گیاه را به اشتباه با آن یکی دانسته‌اند. عاقرقرحا، گیاهی است علفی، کوتاه، که ارتفاع آن به یک وجب هم نمی‌رسد، جند ساله و شبیه بابونه. برگهای آن بریدگی‌های عمیق دارد و پوشیده از کرک است. گلهای آن در تابستان و در دو گونه روی ساقه ظاهر می‌شود.

هانیه بازدید : 90 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

کدو خاردار (به ویتنامی: Gấc) میوه‌ای متعلق به آسیای جنوب‌شرقی است. گستره رویش درخت این میوه از جنوب چین تا شمال‌شرقی استرالیا است. به این میوه بچه جک فروت نیز می‌گویند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 982
  • بازدید کلی : 3,325